I'm alive!

Woho, klarade lucian!
Nu är ett av framträdena i kyrkan avklarade, bara dom som är för skolan kvar.. 
Imorgon ska vi till något företag iaf. 
Men jag är riktigt glad över att jag inte svimmade! Var lite pirrigt att se allt folk sitta och glo 
men är ju skönt att dom mest kollar på lucian och tärnorna (a)

Dagens ridpass var kaos!
Jag&Fredrika red ju tillsammans med våra pållar idag och ja.... Det gick bra först, 
underlaget var ganska kasst(hårt) så travade bara ytterst lite och tog 1 galopp. 
Men nu till det som var kaos, först såg vi 1 älg.. Sedan sprang den älgen och hämtade sin
familj... Så längre fram springer 3 älgar över vägen och ställer sig sedan och glor på oss.. 
Och ännu längre fram ser vi något annat som rör sig. När älgarna gick sin väg in i skogen fortsatte vi 
rida och när vi kommer fram till ett fält vi brukar rida över står där 2 jägare och gömmer sig i buskarna..
Man blev ju lite fundersam, tror faktiskt dom tjuvjagade.. Menmen, det fältet vi behövde rida över 
var även harvat så då fick vi vända också.. Var ute i 2h ;)



Random pic.

//Viktoria

Kommentarer
Postat av: Maja

haha ja, läste om älgarna på fredrikas blogg!! :O åå, hjälp jag hade blivit livrädd!!!!

2011-12-13 @ 16:59:37
URL: http://majamerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0