DRÖMMAR AV VINGESUS UNDER OSS SIA TÄND DINA VITA LJUS, SANTA LUCIA...

Osv typ..
Det där är vad jag har i hjärnan, massa lucia sånger ;)
Har precis kommit hem efter den 4:e luciauppvisningen idag. 
Imorgon ska jag upp 6, kul eller inte..
Men idag har jag iaf hunnit rida min fina pålle :)
Hon var aningen pigg eftersom hon fick vila igår, vet inte vad som hänt med henne, 
förut blev hon aldrig speciellt pigg av att vila.. :s
Fast hon skötte sig bra idag ändå, ibörjan drog hon lite men det sista kunde 
jag reglera farten med enbart röst&säte så är grymt nöjd!
Vädret är jag mindre nöjd med.. Massa regn och blåst, som vanligt allså ;)

Ska se om Ebba kan skicka några bilder från lussevolleybollen så kanske ni får se dom...


SNYGGAST står det på nosluddet (a)



Kommentarer
Postat av: Nelly

Samantha är verkligen supersöt!

Jobbigt att du ska upp klockan 6.

2011-12-14 @ 15:48:39
URL: http://litenponniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0